Winkelwagen

Veel gestelde vragen 

Algemeen

Maakt TS Bloemen ook bloemstukken op verzoek en wat zijn hier de kosten dan voor?
Ja, wij maken graag bloemstukken op verzoek. Als je via de onderstaande link het contactformulier in vult en ons laat weten wat je precies wilt, met een eventuele afbeelding erbij, dan maken wij een offerte op maat. Klik hier voor het contactformulier.

Wat doen jullie met de ingevulde gegevens?
Je gegevens zijn, net als je betalingen, beschermd. Allereerst omdat de webshop een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat we je gegevens nooit aan derden geven. We gebruiken je gegevens alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken en om je te informeren over de nieuwste workshops en leuke acties.

Welke procedure moet ik volgen als ik een klacht heb?
Vul het contactformulier in en omschrijf duidelijk waar je precies een klacht over hebt. TS Bloemen neemt dan z.s.m. contact met je op. Klik hier voor het contactformulier.

Krijg ik altijd een bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Ja, als u online heeft besteld ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 06-27262277. Wanneer je buiten kantooruren besteld, kun je een mailtje sturen naar TS Bloemen. Klik hier voor het contactformulier. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers je bericht hebben gelezen. Vermeld in je e-mail altijd je klantnummer of ordernummer.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 06-27262277. Wanneer je buiten kantooruren besteld, kun je een mailtje sturen naar TS Bloemen. Klik hier voor het contactformulier. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers je bericht hebben gelezen. Vermeld in je e-mail altijd je klantnummer of ordernummer en duidelijk het afleveradres.

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, wat nu?
Neem dan a.u.b. zo spoedig mogelijk contact op met ons. Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 06-27262277. Wanneer je buiten kantooruren besteld, kun je een mailtje sturen naar TS Bloemen. Klik hier voor het contactformulier. Vermeld in je e-mail altijd je klantnummer of ordernummer. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging wanneer de medewerkers je bericht hebben gelezen.


Ruilen en retourneren

Kan ik het product terug sturen als het niet aan mijn verwachting voldoet?
Ja, bij TS Bloemen heb je een zogenaamde bedenktermijn van 14 dagen. Binnen die termijn kun je het product retourneren. Voor meer info hierover zie onze algemene voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Op welke manier(en) kan ik het product terug sturen?
Je kunt het product retourneren via Post NL. Sluit het ingevulde retourformulier bij. Hiermee kunnen wij je retourzending zo snel mogelijk verwerken. Lever het pakket vervolgens in bij het dichtstbijzijnde Post NL punt. Je krijgt een ontvangstbewijs en zodra wij het product retour hebben ontvangen, wordt dit per e-mail bevestigd. Binnen 30 dagen ná bevestiging van de retourzending, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de bestelling werd betaald.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Voor het retourzenden van je bestelling betaal je 6,95 via Post NL.

Verzenden

Wat moet ik doen als het product tijdens transport beschadigd is?
Dan kun je het beste z.s.m. contact opnemen met TS Bloemen via het contact formulier op de webshop. Klik hier voor het contact formulier.

Wat zijn de kosten om het product te versturen?
De kosten voor het verzenden van je bestelde product zijn 6,95.

Door wie wordt mijn bloemstuk verstuurd?
TS Bloemen werkt met post NL.

Ik woon in de buurt van Haaksbergen, kan ik een product ook ophalen?
Ja, dat kan. Dan kan je het beste contact opnemen met TS Bloemen. Als je aangeeft wanneer je het product op komt halen, zorgen wij dat het desbetreffende pakket voor je klaar ligt.

Wat moet ik doen als het verkeerde product geleverd is?
Dan kun je het beste z.s.m. contact opnemen met TS Bloemen via het contactformulier op de webshop. Klik hier voor het contactformulier.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelde product?
TS Bloemen streeft ernaar om het product z.s.m. bij je af te leveren. We garanderen je in elk geval dat je het binnen vijf werkdagen in huis hebt.

Kan ik mijn bestelde product ook annuleren?
Ja, dat kan als het product nog niet verpakt en verzonden is. Mocht je je bestelde product thuis ontvangen en het toch niet willen dan kun je binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden het product retourneren.

Betaalmethodes

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je kunt direct en eenvoudig via IDEAL betalen.